top of page

Відкритий лист від ВК "Тарасівський" Президенту України Володимиру Зеленському

  • Фото автора: Максим Осадчий
    Максим Осадчий
  • 22 груд. 2022 р.
  • Читати 5 хв


Завантажити та ознайомитись з листом Ви можете нижче


Виробничий кооператив

«Тарасівський»

Ід.код 19406302 UA 25 321842 00000 26000053110136 КРУ КБ “Приватбанк “ м.Вишневе
МФО 321842. 08153 м.Боярка вул.Білогородська, 41, к.52
тел./факс 045 98 40998 , 067 9095411
www.drivingbs.kiev.ua

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ

Президенту України Володимиру Зеленському

від пенсіонера-підприємця Бориса Сухорученка, 1947 р.н.


Шановний пане Володимире! В той час, як наші військові боронять Україну від рашистської наволочі, ворог намагається розхитати нашу Державу зсередини.

Прошу звернути Вашу увагу на розгортання діяльності прихильників «руського міра» в структурах державної влади на всіх рівнях.


Терміново прийміть рішення, щоб під час війни поліція не брала хабарів (від 2000 тис грн і більше) з водіїв, які виконують роботу по забезпеченню ВСУ та тилу і змушені керувати транспортними засобами без категорій С1,С,ВЕ,С1Е,СЕ.


Сьогодні багато Українських водіїв, особливо військових, на деокупованих землях, волонтерів не можуть вчасно пройти навчання за Програмами, які створили під час війни в ГСЦ МВС та змушені керувати транспортними засобами без відповідних категорій в посвідченнях водія (С1,С,ВЕ,С1Е,СЕ).


Працівники МВС відкрили полювання на цих водіїв та автошколи, які намагаються вижити під тиском монополії МВС та «ментовських» (автошколи, які створили під кришуванням МВС У).


Я пережив Сталіна і всіх керівників політбюро, президентів України, приймав участь в ліквідації аварії на ЧАЕС і сьогодні бачу, як ці прихильники рф намагаються посіяти розбрат і зневіру серед жителів міст та сіл.


Перший приклад – в містах та селах сьогодні з’явилися будинки, де постійно не виключають світло під час встановлених відключень, щоб посіяти зневіру і примножити кількість населення на підтримку «прихильників рф» та відродити частників та «галушок».


Другий факт ворожої діяльності - вже протягом останніх років «прихильники рф», які обіймають посади в ВР, КМУ, МВС України, не бажають доводити державні стандарти і норми до європейських, використовують розроблені ще в СРСР і широко розгорнули корумповані схеми для збору хабарів, які підривають нашу державність, спотворюють життя і примушують населення оплачувати діяльність прихильників рф, втілюючи в життя російські норми та правила.


Почали з сертифікації автомобілів придбаними в Європі та США, але не проводили її для автомобілів з рашки?


Далі запровадили сертифікацію ГБО, які почали ввозити з Європи.


А сьогодні ГСЦ МВС України створили нові корупційні схеми, щоб знищити автошколи, які працюють і намагаються виживати виконуючи накази, постанови, вимоги, які кожен рік «вдосконалюють», переймаючи передовий досвід рашистів.


ГСЦ МВС ввів для українських автошкіл Сертифікацію додаткових педалей учбових автомобілів, заміну технічних талонів на талони з відміткою "Учбовий", розділили навчання на теоретичну підготовку, після якої необхідно здати іспит з ПДР в ТСЦ РСЦ і після цього починати практичну підготовку,планують примусити автошколи будувати автодроми за вимогами, запозиченими з московії і так далі.


Всі автошколи Примусили терміново відтворити до 27.07.2022 року нові плани підготовки водіїв для роздільного навчання учнів – спочатку вивчати теорію і після успішної здачі ПДР в ТСЦ МВС учні отримують право почати навчатися керуванню автомобіля.


До цієї дати (27.07.2022 р.) автошколи мали можливість кожні 2 місяці випускати групи по 30 учнів (сьогодні стало від 13,5 до 15 тижнів), і інструктори були завантажені практичним навчанням, але для «ментовських» автошкіл розроблені скорочені програми (4-8 тижнів).


Сьогодні, після завершення теоретичного навчання учням створили умови в ТСЦ, які унеможливлюють вчасно здати іспит з ПДР в короткі терміни з першого разу (проблеми з реєстрацією в ТСЦ на іспиті, відсутність світла, погано працює база МВС для проведення іспитів, неможливість оплатити за іспит, не працюють банківські термінали, створено дві черги: одна - для населення, друга - за хабарі і т.п.).


В таких умовах автошколи несуть матеріальні збитки, не завантажені роботою учбові автомобілі (якщо за час дії нових вимог автошкола випустила 140 учнів з теоретичного курсу, то на практичне водіння повернулося 80 учнів ).


Чому так сталося? Виявляється, що ГСЦ МВС «запроваджує європейський досвід» в своїх вимогах до автошкіл!!!


В Європі автошколи САМОСТІЙНО визначають кількість учнів, яких вони можуть підготувати. Після завершення навчання автошкола повідомляє відповідний орган, де приймають іспити у водіїв, про намір учня здати іспит для отримання водійського посвідчення і у визначену дату учень приходить на іспит з ПДР і, в разі успішної здачі, йому призначають дату практичного іспиту, на який він приїздить на учбовому автомобілі з інструктором, який його навчав.


В Україні ГСЦ МВС України само визначає де і скільки Автошкола повинна навчати учнів (категорія "В" теорія – 64 години, практичне навчання – 40 годин протягом не менше 4 тижнів на одного учня). Такі корупційні норми не дозволяють плідно працювати автошколам з повним завантаженням існуючої матеріально-технічної бази автошколи, а в разі порушень вимог ГСЦ МВС (наприклад, школа провела практичне навчання учня за його бажанням не за 4 тижні, а за 3 тижні) у цієї автошколи ГСЦ МВС може скасувати акредитацію, без якої автошкола, її працівники стануть в чергу по безробіттю.


Монополія і корупційні схеми ГСЦ МВС поширені не тільки в сфері підготовки водіїв (це розроблені ГСЦ постанови для КМУ, накази МВС, ГСЦ, Вимоги до автошкіл, акредитація автошкіл, атестація працівників автошкіл, контроль за роботою автошкіл через НАІС МВС), це і прийом іспитів у водіїв не атестованими і не навченими інспекторами з практичного водіння, видача водійських посвідчень та інше.


ГСЦ МВС У запроваджує нову (корупційну) схему – У Головному сервісному центрі МВС, де раніше розповідали, що номерний знак водія можна зберегти в родині автовласника, повідомили, що з 14 грудня набувають чинності зміни у процедуру реєстрації і перереєстрації транспортних засобів.


«Експертне дослідження транспортного засобу, яке проводить експертна служба МВС, виокремлюється з процедури реєстрації у сервісному центрі. Експертний висновок є обов'язковим при таких реєстраційних діях:

  • перереєстрація з одного власника на іншого;

  • реєстрація вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу;

  • відновлення свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо воно було видане до 1 вересня 2019 року;

  • перереєстрація після успадкування транспортного засобу, якщо його свідоцтво попередньому власнику було видане до 1 вересня 2019 року.

Це виокремлення не означає скасування. Тепер його треба буде проходити до того, як звертатися за послугою щодо реєстрації та перереєстрації транспортного засобу», — цитує «Укрінформ» заступника начальника Головного сервісного центру МВС Володимира Баранця.


Баранець уточнив, що висновок експертної служби буде дійсний 10 днів. Проте пройти експертне дослідження у сервісному центрі та здійснити реєстраційні дії можна в один день. Окрім зручності, пов'язаної з екстериторіальністю, таке виокремлення дозволить у майбутньому здійснити реєстраційні дії з транспортними засобами онлайн за допомогою двох смартфонів — власника і покупця.


Сертифікація в Україні - це засіб «ЗАКОННО» викачати кошти у населення і мати можливість отримувати значні, неоподатковані прибутки (хабарі) для осіб, які її запровадили

*якщо відповідні органи проведуть перевірку як живуть сертифікатори на свої державні зарплати Вам, пане Володимире, не треба буде позичати для нашої Держави кошти в ЄС


В ЄС такої сертифікації не існує. Оформлення транспортного засобу проводить працівник держустанови — після подачі документів він перевіряє документи транспортного засобу і звіряє їх з номером, який автовиробник зазначив на транспортному засобі, видає квитанцію на оплату послуг і довідку на виготовлення номерного знаку. Ви оплачуєте за послуги і отримуєте Ваш, замовлений в майстерні, номерний знак і за цей час всі документи будуть готові. Термін цієї процедури займає до 40 хвилин.


В Україні, дочекавшись черги (якщо без хабаря) подаєте документи інспектору, який направляє на Сертифікацію, експертизу і оплату за реєстрацію транспортного засобу (податки, збори, номерний знак, документи на ТЗ та інше), займаєте чергу до Сертифікатора, який огляне Ваш автомобіль, зробить його фото в різних ракурсах і направить Вас в контору оформляти сертифікат, потім несете сертифікатору на його підпис, після чого повертаєтеся в контору поставити печатку і радісний поспішаєте до інспектора ,подаєте сертифікат, квитанції і отримуєте довгоочікуваний номерний знак і документ на авто.


Все це робиться сьогодні, під час війни, щоб викачати більше коштів у власників транспортних засобів, автошкіл та примножити хабарні кошти привілейованим діячам ВР, КМУ, МВС, прихильників рф, для покращення їх життя, які поступово привчають населення до зневіри в дії Держави України і щоб в ЄС почали бачити, що українці своїми корумпованими діями не поспішають в Європу.


Я хочу, щоб мої четверо дітей, п’ятеро онуків жили в вільній, квітучій Україні. Щоранку прошу у Бога захистити Україну, наших військових, що боронять нашу землю, дати їм здоров’я, сили, можливості подолати та вигнати нелюдів-московитів з України. Прошу у нього допомогти Україні подолати корупцію, корупціонерів, жлобство, бариг.


Голова ВК «Тарасівський»

Б.Сухорученко

Comments


bottom of page